Kan känna djupet

Idag känner jag mig djup! Jag veet, man kan inte tro det, men så är det! Vill ni veta varför? Det vill ni säkert inte, men efter som jag inte kan höra era "neeeej, ingen bryyyyr siiiig", så låtsas jag att ni säger "jaaaa! jag vill gääärna veta varför" och svarar därför snällt "tack, jag visste väl det". Nämen serriöst, anledningen till dagens djuphet är (trumvirrvel): skrivardagen
 
Ja, vi hade skrivardagen idag, vilket går ut på att skriva en text (i vårt fall en novell), och sen skicka in till läraren och så får man betyg! Min novell var snäppet... djupare... än sagan jag skrev förra året (dock är väl inte det så svårt då förra årets saga jag skrev hette "grisarnas flykt från julen", och det djupaste som hände var att grisarna puttade i bonden i en djup gödselstack) (haha, fattar ni? en djup gödselstack) (hahhaha). 
 
Årets novell handlade om andra världskriget och ja, jag behöver nog inte säga något mer för att ni ska fatta att den var RIKTIGT djup!
 
KRAM den djupa poeten nella
(hahah, fattar ni? Berättelser från djupet) (asså de lever ju i havet, och där är det djupt) (hahahahahhaah)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0