Hämnden är ljuv!

Hallå hallå *KOM*
Superspionen Agent Blizz 007 här *KOM*
Idag var nella bra korkad*KOM*
Hon köpte en peddikyr, eller som vi i branschen säger; hovslagare, för att fixa mina fötter *KOM*
Onödigt, på hög nivå -*KOM*
Jag som samlat på mig så mycket härlig, kletig lera *KOM*
 
Ta det lugnt chefen*KOM*
Läget var under kontroll -*KOM*
Jag överlistade henne *KOM*
När jag kom ut i hagen efter fotvården *KOM*
Hittade jag en perfekt lerpöl*KOM*
Där gnuggade jag av all min sista renhet *KOM*
 
Och jag som sparade mina hovar *suck* -*KOM*
Bara 5 centimeter till *KOM*
Och jag skulle varit med i Guinies rekordbok *KOM*
Men NEJ *KOM*
Den chansen förstörde nella drastiskt -*KOM*
MORR *KOM*
 
Men jag har en plan *KOM*
EN HÄÄÄÄMD *KOM*
MOHAHAHAHHAHA *KOM*
 
Var inte orolig chefen *KOM*
Blizzen har läget under kontroll! *KOM*
Nella ska få det hon förtjänar *KOM*
 
Imorgon när hon borstar min svans *KOM*
Ska jag fisa en smygande dödare -*KOM*
Eller varför inte slå på stort med en orkan *KOM*
JO! -*KOM*
Orkan blir det! *KOM*
MOHAHAHAHAHHAHAHAH *KOM*
 
//Agent Blizz 007
(stackars mig -*KOM*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0