Fil da tagg

Imorgon ska jag tävla LB1, och jag är taggigare än en taggbuske (hahah, fattar ni) (taggad som en taggbuske) (hahahah). Så dagens blizz fick sig en regäl skurning av svans och bakben, då hans mage inte varit den bästa de senaste dagarna och förjden av det har blivit brun svans och bruna ben...
 
Jag har bara en sak att säga; skimmelskampoo, VEM(?) kom på denna gåva från gudarna! 
 
Så kort sagt, jag är en taggbuske, har en häst med vit (glömde jag säga vit) svans, och känner mig på ett ungefär såhär:
Det är jag i ett nötskal (hahaha, fattar ni) (nötskal) (nutella är gjort av hasselnötter) (nej, jag visste inte att det inehöll hasselnötter) (jag sökte såklart på människans näst bästa vän) (skimmelschampoo är den bästa) (dvs wikipedia) (Hhahahahahahahhah)
 
KRAM nella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0