Twister

Nej, jag syftar INTE på glassen, jag syftar på berg-och-dalbanan på gröna lund ;)
 
Vi (aka jag hanna och wilma) var nämligen på gröna lund igår (ap kul) och jag har härmed fått en ny favvorit! Twister, den är ju super kul! Men ni vet hur mitt horoskop såg ut igår, om inte såg det ut såhär:
 
Detta blir en lyckosam dag. Var med nära och kära, och ha det kul.
 
1. Jag hade jätte kul!
2. Jag måste säga att det var en lyckosam dag, tillåt mig punktera lyckan:
 
• Jag satt på en bänk och väntade på hanna och wilma, då jag fick jag något hårt i knät (med en liten mellanlandning på mitt huvud).
• Jag tar upp den hårda lilla grejen, och inser att det är en 1 krona! 
• Jag inser att detta måste vara en gåva från gud och att jag inte ska tappa bort den
• Jag stoppar den i väskan och hoppas på att den inte ska försvinna
 
Så alltså, det känns som det är en lyckopeng, eller vad man ska kalla det! 
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0