Stress och blodbad

Igår på kvällen satt jag och pluggade till so provet och var EXTREMT stressad! Helt plötsligt märker jag hur det börjar rinna från min näsa, i all hast torkade jag bort med handen... Så märkte jag att de jag hade torkat bort inte var den färgen det brukar, utan RÖTT!
 
Jag springer till spegeln och ser till min förskräckelse en mordbombare som precis blivit påkörd av en bil.... Aka nella med näsblod!
 
Och jag överdriver inte, det bara rann, som neagarafallet fast av blod! Jag har bara blödigt näsblod några få gånger förut, men inte har det varit SÅHÄR mycket förut, och då har det varit av en ANLEDNING, typ att jag snytit mig för hårt eller något, men nu bara satt jag med dotorn i knät och stresspluggade!!
 
Förövrigt har jag sovit 5 timmar i natt, så jag e väldigt trött, men nu är stressen, aka so-provet, över och allt e chill!
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0