Jaa...vad ska man säga

Gårdagens stora sång tävling, som nog alla kan namnet på, var ju....blandad... Ja, för er som inte märkte det var det ju en stor sång-tävling vid namn Eurovision songcontest, i malmö igår, och ja, jag är ironisk... De är väl klart att alla vet vad jag snackar om, eller?!
 
I alla fall måste jag säga attt den var VÄLDIGT blandad! Ja, jag syftar på numrena! Jag menar, allt från en rumänsk-opera-drakula iklädd en djupt V-ringad klänning, som sjunger att "det är hans liv", och något obegripligt på rumänsk-engelsk-opera-falsett-språk! Till ett gäng grekiska, studsande gubbar som sjunger att alkohol är gratis, och jag måste säga att det såg ut som de menade vad de sjöng, så som de studsade och hade sig! 
 
Sean Banan, eller "en riktig jävla schlager" hade haft rysligt bra förusättningar måste jag säga! Vi kanske till och med hade fått ha nästa års eurovision i Stockholm, vem vet!
 
Men en sak jag vet helt säkert är att nästa års eurovision inte allsde kommer vara i Stockholm, utan i vårt kära grannland, nämligen Danmark! De blir väl trevligt ;)
 
KRAM nella ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0