Bagare nellan bor i stan, hon ska baka en...hög

Just nu står jag med hettande kinder och en svettig kockmössa på huvet... Jag är nämligen stans nya pangkaksbagare! De ni! De är inte många som är pangkaksbagare! Möjligtvis pankaksbagare, men jag lägger in ett litet extra pang ;)
 
Det stog i receptet att det skulle bli 12 stycken, nu har jag gjort halva smeten och det är redan 20 stycken, hur ska detta sluta?! Och de är till och med ovanligt tjocka oxå!
 
Släng dig i väggen hemkunskapsboken, här är det kråkes som gäller! 
Jag med min mc donalds mössa, med en fint inprintad signatur, på huvet!
 
KRAM nella ♥
Hanna you know
2013-05-18 @ 11:35:01
URL: http://haniiz.blogg.se

Hur många pangkakor blev det? :O hehe

Svar: Orkade inte räkna, men MÅNGA!!!
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0