Fullgubbar och ahlgrens pommes frittes

Visste ni att:
1. Ahlgrens pommes frittes är guds godaste skapelse
2. Det är jätte många fullgubbar på Sweden Rock
 
I varje fall hade vi det super kul! 
 
Och vill ni veta en sak? Jag är bra på försvarsställningar. Let me explain:
 
Hannas gamla tant-knän började göra ont, så vi, samt pappa, pelle och ida gick och satte oss på gräsmattan mitt i en stor folksamling som stog och kollade på Saxon. När vi sitter där kommer det fram två killar som spiller öl över halva gräsmattan. De frågar om jag och hanna har lust att hångla. Jag intar en försvarsställning som innebär att krypa ihop som en boll, stirra intensivt på ett löv samtidigt som jag metodiskt gungar fram och tillbaka med musiken, och därmed låter hanna sköta snacket. Hanna säger lugnt och sansat något i stil med att de kan dra åt helvete, och så stack de.
 
När de gått undrar pelle vad de ville, vi berättar och han blir röd som en rädisa över hela ansiktet och undrar var idiotjävlarna är så han kan slå ner dem. Hanna säger lugnt att han inte alls ska slå ner någon, för då kan man åka i fängelse. Nella säger ingenting.
 
Ja, tänk vad mycket som kan hända en dag som denna.... 
 
KRAM nella
Hanna
2013-08-23 @ 22:40:45

hahaha alltsååå, guuud minnen Nella! MINNEN FOR LAJF BESTIIIIIE lol skoja xD

Svar: hahahahahahahaha
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0