1 tå-städning senare...

Idag har jag alltså städat mycket! Jag ska räkna upp mina bravader för er som orkar läsa, jag har:
  • Städat stallet
  • Städat mit rum
  • Städat mellan mina tår
Jag måste nog ändå erkänna att den mest strapatsfyllda städupplevelsen var mellan tårna, kortsagt kan vi säga att jag blev ärrad för livet...
 
Jag hade nog behövt en sån där klänypa de har för näsan i filmer, för att slippa stanken av rutten fårost... Dock måste de ha några specialdesignade näs-klänypor i filmer, eller så har skådespelarna ha klister på näsan, för mina klänypor bara åker av! 
 
Nä, nu ska jag och mina ärr gå och lägga oss, och se fram emot en (förhoppningsvis) solig och oärrande dag!
 
KRAM nella
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0