Nystart

Nu har jag tröttnat på min officiella oskrivna bloggpaus, så nu ska jag köra en nystart med ny header, ny bakgrund och såklart nya, fräscha inlägg :) Typ som en fånigt fräsch sallad
 
Då finns det väl bara en sak kvar att säga: NU KÖR VI!! (de e väl så de alltid säger/sa i idol)
 
Och bara för att så ska jag komma på en passande låttext.... "let's do this one more time"!!!
 
KRAM nella
wilma
2013-07-11 @ 22:51:11

JAAAAA

Svar: hiihi
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0