Mammas spelvanor

Normala mammor brukar inte spela dataspel, dock är min mamma inte särskilt nära normal (dock e de väl lite svårt att va normal när man lever i familjen knäppjök). Nu har hon fått upp ögona för candy crush saga.... Men tyvärr har hon lite problem med att fatta va de går ut på och lite då och då kan man höra henne: "nu är Saga arg, för hon vill knapra karra (norrlänska för "äta godis") och jag får inte bort gelén från det...."

Jag: Va?! Vem är Saga
Mamma: Ja, Saga
Jag: Vem?
Mamma: Den där elaka ungen som blir arg när man inte får bort gelén

Nu är det så att de finns ingen "Saga", men mamma har fått för sig att en liten "figur" som man får se när man spelat klart heter saga, för spelet heter ju Candy Crusch SAGA

Jag: aameeeeen mammaaaaaaa!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0