Skolan har problem

Igår fanns de inget internet, idag är vattnet borta!!! Vart ska detta leda?! Man får inte ens gå på toa!! :O Lovar att det kommer slå ner en metior i gympasalen imorgon, iförsej så vore det rätt bra, för då slipper vi biptestet/jojotest som vi har på torsdag, och de vore ju naajs!
 
Men åter till ämnet: Vatten-fattig!
 
Jag, ellie och ver skulle gå till vatten-fontänen och införskaffa lite isande kallt vatten! Vi trycker på knappen, och väntar på att det underbara, kalla vattnet ska börja fylla glaset... Dock förblir glaset tomt, och efter ca. 30 försök, ringer vi på hos vaktmästarn!
 
Han kollar på maskinen, och konstaterar aytt vattnet ärt slut! Han gick till toaletterna och kollade om det fanns vattemn där, tror ni det fanns det elr?!
 
Nej.
 
Så nu är vi vatten OCH toa lösa här på fribergaskolan, Olofs (läraren) kommentar när han hörde oss klaga över det försvunna vattnet: 
 
"I öknen finns minsan igen vatten" på sin norrländska dialekt...
 
Då ska såklart snabbkäfftade Ellie (skoja >.<) svara: 
 
"Men det här är en skola, inte öknen, och på en skola SKA det FINNAS vatten, men i öknen ska det INTE finnas vatten, det är ju bara av naturen!"
 
AAAH, ellie >.<
 
Visste ni att man blir MYCKE törstigare när man inte har något vatten! Just nu skulle jag vilja ha det här i mitt skåp:
 
 
Dock skulle nog inte de få plats, jag har för mycket skräp i mitt skåp :P
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0