Pinsam skjuts med snälla nellor på köpet

 Jag stod och borstade Blizz, och så kom det fram en tjej, som verkar väldigt trevlig, och ja...tillåt mig punktera diskussionen i dialogform:
 
 
- Hej, ska du hem snart, eller jag menar, vart bor du någon stans? frågar den troligtvis trevliga tjejen
 
- Ööööhh...... Typ vid Mörby Centrum... svarar jag, lika trögt som vanligt
 
-Ja för min buss går inte något mer idag, så då måste jag liksom GÅ till arninge... Och ja... Det vore JÄTTE JÄTTE JÄTTE snällt om jag kanske kunde få åka med er en bit! säger den trevliga tjejen
 
- Öööööhh.... Ja! Jo men det vore.... det vore jätte.... (tänker)...jätte... (vad säger man i sånna här tillfällen)... jätte (nu vet jag!) JÄTTE SNÄLLT! (nej nej nej, nella, det där var HELT FEL!)... Ööööhh.. Jag menar... Jätte....jätte.. (tänk så det knakar nu nella!) jätte...jätte kul! (KUL?! VAR fick jag det ifrån, soptippen?!) (nytt försök:) Det går så bra så! (NU fick jag till det!) säger jag, samtidigt som ett par rosen-röda fläckar långsamt börjar sprida sig från örsnibbarna till hakan!
 
Tjejen skrattar till
 
- Ja men tack i alla fall! Jag är borta hos Malle, du kan väl komma och hämta mig innan din pappa kommer!
 
- Jarå!
 
 
Så JA, kortsagt kan man säga att jag precis lyckats gjöra bort mig inför en eventuell uterittskompis! INTE särskilt lyckat!
 
(jag ska ALTTID säga fel sak vid fel tillfälle)
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0