Muffinsmästare!

Jag spelade, med ett stort flin på läpparna, Candy Crush. Helt plötsligt klarade jag min nivå, (182) (fil såsåm) och sen gick det hur bra som helst. Jag klarade 184 och 185, och sen stod det att kapitlet var klart! Och så kom det här upp:
 
Woop Woop! Nu har jag äntligen en äkta talang! Alla "wannabee-coola-och-min-pappa-är-rikast-i-stan"-snobbar kommer där och bah:
 
"Assåååå, jag är faktiskt svensk mästare i... segway åkning"
"Ah, fast det är väl inget, jag menar, jag är ju internationell mästare i.... träsksnorkling"
 
Och då kan jag komma där och bah:
"Jo fast ni vet, jag är ju faktiskt muffinsmästare, man är ju cool!"
 
Och då blir alla "wannabee-coola-och-min-pappa-är-rikast-i-stan"-snobbar alldeles stumma av....av...av... det häpnadsväckande faktum att man faktiskt kan vara Muffinsmästare!
 
KRAM nella 
 
 
Hanna
2013-12-14 @ 15:01:51

hahahaha Nella xDDD

Wilma
2013-12-15 @ 18:37:39

Hahahah P! ska du börja blogga???

Svar: JaJa öhhööh eller kanske ibland :P
Nella Linder

Hanna 2
2013-12-17 @ 11:20:46

Men P om du är muffinsmästare betyder det att du är mästare på att äte eller att baka?? :P

Svar: Faktiskt är jag så sneaky så jag inte är något av det, sanningen är att jag är muffinsmästare på att spela!! >.<
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0