Julavslutning och charmiga lärare

Idag har jag haft julavslutning på skolan, och man kan väl inte direkt säga att det bara var eleverna som firade. Lärarna fick nämligen också tid på sig att utrycka sin glädje.... på scenen.... i aulan... i en parodi på körslaget. 
 
Jag måste ändå säga att det var.... charmigt....
 
Körerna var "bonde söker fru"-kören, "svenska hollywood fruar"-kören och zombie-kören. Och så klart var min alltid lika charmiga So-lärare (Olof) någon slags blandning mellan Maria Montazami och Gunilla Persson (svårt att urskilja med de håriga benen). Det var.....charmigt! 
 
Jag ger i varje fall deras vakra framträdande fyra starka tomteluvor av fem!
 
Kram nella 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0