Olle är en hen

Idag blev Olle en..... flojke..... eller en tjille.... eller helt enkelt en hen.... Japp! Så är det! Han blev nämligen kastrerad! 
 
Så nu vinglar han runt i huset med stora ögon och ser helt borta ut. Anledningen till det är inte att han är kastrerad, utan att han är helt fullkomligt nerdrogad. SÅ SÖT!
 
Jag orkar inte ta en bild på min söta lilla storögda, nerdrogade katt, ni får helt enkelt nöja er med en gammal 
 
KRAM nella
Angelica
2013-10-27 @ 00:37:40
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Haha, vad söt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0