Nya uppdateringar och döda fiskar

Asså nu vill inte jag påverka vad ni, mina kära läsare, ska tycka, men är det bara jag som hatar den nya iphone uppdateringen?
 
Själv har jag stått emot strömmen av uppdaterande små fiskar, vilket påminner mig om låten "only the dead fish follow the stream", men nog om det, jag har i varje fall inte uppdaterat till någon ful, kantig uppdatering, vilket jag är mycket stolt över!
 
När vi (jag) ändå pratar om telefoner, så tänkte jag bara säga att ni INTE ska stressa iväg till närmaste affär och köpa en iphone 5s, då det kommer en 6:a som e SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket coolare, kolla själva:
 Fatta HUR cool! Fast ganska opraktisk....
 
KRAM nella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0