Elstötar och blodbad

Herre gud! Jag har inte haft så här stark migrän på flera år! Jag kan inte ha ljust, inga höga ljud och inte sitta vid datorn (heheheh) (undantag för tillfället). Det hjälpte inte ens med alvedon!
 
Om ni vill kan jag beskriva känslan med hjälp av mina vackra, välutvalda ord:
 
Beskrivning nr 1, STÖTEN:
Det känns som att jag har hela Sveriges telefonlednings-system i huvet. Ledningarna ger mig elstötar och folk ringer i dem hela tiden! Extremt jobbigt.
 

Beskrivning nr 2, BLODBADET
Det känns som att någon trycker in en massa vassa, iskalla (typ frysta) knivar i mitt huvud. De är så kalla så det ilar i mitt stackars lilla huvud.
 

Ja, det var 2 vackra beskrivningar a la nella ;) Själv föredrar jag beskrivning numero ono, då numero dos kan bli lite för.....blodig... 
 
KRAM nella (med ringande telefoner i huvet)
(precis sådär hysteriskt känns det)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0