Den sorgliga sanningen

Varning! Detta inlägg kan innehålla spår av vinter! Sommriga läsare bör ej läsa!
 
Jag upptäckte nyss att det har varit MINUSGRADER inatt! MINUSGRADER! JA, minusgrader som i vinter, minusgrader som i frysta tår, minusgrader som i dunjacka, minusgrader som i....i....i... (nä, nu tog det stopp i min förbrilt tänkande och förfrysta hjärna!)
 
Tror ni mig inte? Jag har till och med bildbevis:
 
Japp, där kom den, som en sten i hjärtat, eller ska jag säga istapp i hjärtat, HELA 0,3 minusgrader! Sommarn är sluuuut, över, done, finito! 
 
Nä! Fram med mössorna mina kära läsare! Jag vill ju inte att ni ska bli förkylda i denna -0,3 gradiga temperatur. Eller så vill jag det, så ni kan ligga hemma och läsa min blogg hela dagarna! Fast då skulle jag behöva blogga aktivt.... NEJ! Sätt på mössor och vantar och allt varmt ni kan hitta, för nellas läsare ska INTE bli förkylda!
 
MOHAHAHHAHAHA!!
 
KRAM nella
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0