Min högsta önskan!

Min för tillfället högsta önskan, förutom en swimingpool och en alkoholfri paraplydrink, är att få vara en sån här charmig plutt:
Okey, jag kanske inte bokstavligt vill va en valross, men jag skulle inte ha något emot att ha en. Jag menar, den är helt enkelt som en stor gelétårta! Alldeles dallrig och goshi! NELLA WANTS!
 
Så nu vet alla vad jag önskar mig i julklapp!
 
KRAM nella
Mr. Valross
2013-11-04 @ 11:09:02

DEN PASSAR HOS DIG! Asså, du borde verkligen ha en för du är typ som den ---> positivt menat! En valross är enligt mig ett positivt djur, låter som en jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-det. Men den verkar vara så gosig... Fatta att krama den!! Krama den lilla (kanske lite större än liten) söta gosiga valrossen! Det är nog helt otroligt!!

Svar: Jaaa ellie, jag byter ut sackosäcken ;)
Nella Linder

elinpelin
2013-11-05 @ 18:37:37

jag kan skaffa valrossen till dig! Hur stor vill du ha den? HAHAH :))

Svar: ÅÅ! Tack elin! Tror det räcker med storleken av..... mitt hus.... fast dubbla ;)
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0