Värmebölja och gäspkalas!

Man kan inte tro det, med tanke på hur grått det är, men det är faktiskt SJUKT VARMT! Eller.....kvavt! När jag red, trodde jag att det skulle vara lite kallt, så jag hade kofftan, men den fick jag ta av efter typ 10 min, av förrsvettning!
 
Blizz var iaf jätte duktig, men han blev väldigt settig, och väldigt trött, och såklart behövde även det förevigas:
 
Visst är han söt, mitt lilla äppelskrutt! Han var faktiskt väldigt lik ett!
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0