Unika gångstilar

Jag har gjort en undersökningen och kunnat dra slutsatsen att folk har extremt olika gångstilar. Tillåt mig redovisa mina slusatser:
 
Älgen
Älgen är en person som går med målmedvetna steg frammåt, ger inte vika för något och har blicken fäst långt framför sig. Inget kan stoppa Älgen. Ibland kan Älgen dundra fram lite väl målmedvetet, och det kan bli lite fel i planeringen, Älgen kan nämligen råka stänga av allt utom sina ben, och hjärnan tänker i banor utanför strömmen. Med andra ord kan personen gå lite fel. Det är oftast Älgen som tar täten i leden.
 
Sladdriga damen
Sladdriga damen har inte riktigt någon äkta stuns i kroppen, och vågar ja... vad ska man säga.... släppa loss all fastsittande, spänd, stress i kroppen.... Denna person vågar släppa loss i gången, och bryr sig inte om vad andra tycker. Detta har ju sina konsekvenser, då det inte bara är benen som är sladdriga, utan även armarna. Detta kan leda till att personen i fråga råkar knocka någon i huvudet, får x-antal arga föräldrar och polisanmälningar vilket kan leda till en förstörd framtid.
 
Färdinan
En Färdinan kan inte gå på en rak linje, utan blir distraherad av allt och alla. Personen stannar och luktar på blommor, klättrar på bänkar, plockar svamp, med mera... Folk med gångstilen Älgen kan bli mycket irriterad på sådana människor, då det är emot deras natur, men i slutendan har de samma endamål, att kommma fram. Sånt är viktigt att komma ihåg hörni!
 
SÅ, känner ni igen er i någon gångstil? 
 
KRAM nella ♥

 

hehehe
2013-05-29 @ 13:27:54

uuuuuundrar vem jag eee! ;)

Svar: Jaa du wilma, de kan man ju fråga sig >.<
Nella Linder

Hanna
2013-05-29 @ 18:39:38
URL: http://haniiz.blogg.se

Sladdriga damen forever <3

Svar: Hahahahhahhahahaha >.<
Nella Linder

Lena Linder
2013-05-29 @ 18:49:43

Ferdinand stavar man till tjuren Ferdinand som luktar på alla blommor.
Kram från Älgen

Svar: Blä på dig då :P Jag skriver vad jag vill mammsen!
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0