Los Hubertos!

Idag har det varit både en positiv dag OCH en negativ dag! Let's start with the good news:
 
• Jag fick rida igen!!!
• Vi fick välja hästar
• Jag snodde Hubbe >.<
• De va super mysigt
• Vi red ute på v's äng
 
Och över till de dåliga:
 
• Jag skulle bara hem efter skolan och hämta mina ridgrejer, så jag lät cykeln va kvar i mörby medan jag tog bussen hem! När jag hade varit hemma och äntligen var tillbaks i mörby med min kära cykel HAR JAG GLÖMT DE NEDRANS CYKEL NYCKLARNA!!!! Så jag får inte cykeln där i från!! Så jag kan inte cykla till skolan imorgon!
•Jag har hicka för 4:de gången idag!
 
Så JA, man kan väl säga att min dag varit....sådär.... Får väl ta och kamma mig lite mer imorgon, så jag blir lite mer positivt laddad! :P
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0