Evert eller Blizz, de e frågan

Mitt skåp i stallet är väldigt fint måste jag säga, om man bortser från att det står "Evert Uston" kluddrat med alldeles förstora bokstäver för min smak! Jag menar, VEM köper en häst som heter "Evert Uston" om jag får fråga?! Eller helt enkelt är dumdristig nog att klottra ner det hemska namnet på ett skåp, som folk ska använda för senare bruk, med en permanent törspenna?!
 
Och tänk om folk tror att Blizz heter Evert, jag skulle skämmas enda nere i tånaglarna! Vi har såklart försökt åtgärda det, och ni vet: "om det inte går att laga med silvertejp, så går det inte över huve taget", de har vi kört på, men det verkar tyvärr som det är försent...
 
Sorgligt men sant!
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0