Långfärda släktträffar och party prissar

Just nu håller någon av våra mångfallna grannar på att leka rövare och har högljutt party längre ner på gatan! Och vet ni vad?! Vi är inte ens bjudna, i för sej skulle jag inte vilja komma! Nej! Jag lovar! Jag har det bättre här hemma, där jag kan ligga och såsa framför tv:n i onepice och äta pizza på kartong, och känna mig som en stor stinkande vitlök! 
 
Näe, högljudda släktträffar är inget för mig, dock tror jag att detta party är på en liiiiite högre nivå än släktträff, då det låter som hela amerikanskia maffian är inbjudna....
 
Jaja, kortsagt ligger jag här i min säng och kan inte sova då hela huset skakar av den höga musiken som spelas, och NEJ jag överdriver inte, värför skulle jag göra det liksom?! Och NEJ jag är ingen sur gammal tant om ni tror det! 
 
KRAM nella som inte kan sova



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0