Mot los huvudstados

Idag ska jag och pappa styra stygen hem! Hem till mitt fosterland...stad...ort.. hus.... jaja, hur som helst ska vi åka hem från landet, men bara tillfälligt. 
 
Jag och pappa ska nämligen gå på galapremiären av "känn ingen sorg" som min duktiga pappa varit med och gjort... Dvs. vi är hemma i ungefär 1,5 dagar >.< 
 
Nämen vi åker hem idag, så är vi hemma imorgon, och på onsdag åker vi tillbaks.... Stackars mig som måste sitta i bil ca. 15 timmar på 3 dagar....
 
Okej, de lät inte så farligt... Men om vi säger såhär: Jag måste åka i en ORANGE SPORTBIL SOM LÅTER SOM EN SJÖSJUK VALROSS i 15 timmar (på 3 dagar), DÅ blev de liiite mer dramatiskt åste jag säga!
 
KRAM nella
(de ser ju ut som en parodi på harry potter! Han själv i mitten, hermione till vänster och ron till höger!)
 
 
saaraaa
2013-07-28 @ 16:56:39

du äger som bloggare!! blogga meeer //sara

Svar: oo, sara, de va fyndigt wilma kinnunen :P ;)
Nella Linder

alma & tekla
2013-08-16 @ 23:03:44
URL: http://altee.blogg.se

hej nella!
snälla kan du prenumenera på vår kanal, vi skapat på youtube som heter altee blogg, länk finns i vårt senaste inlägg på bloggen. Tipsa supergärna vänner att prenumenera för vid 15 prenumenanter väntas en överraskning ;O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0