3 snabba och blommiga falukorvar

Att rykta en häst kan bli oändligt tråkigt (om hästen typ låssas att du inte är där), därför kommer här nellas 3 snabba rykttips, för att göra de hela lite roligare:
  1. Sjung för fulla muggar: "jag vill ha en blommig falukorv till lunch, maaaaaammmaaaaa! Nå't annat vill jag inte haaaaaa!" Ta i enda från tårna för att få den där häftiga känslan av att äga stallet, sjung gärna med lite basröst och ett regält eftertryck på "maaaaammaaaaaaa". (då får du in ett bra gung på borsten)

  2. För att möta upp den blommiga falukorven med något minst lika bra, kan man lägga till lite danssteg, och tex lägga några smidiga pirruetter mellan passande borsttag! Då har du även en blommig-falukorvs-rykt-dans! Super!

  3. För att avsluta det hela kan du fylla hästens man och svans med blommor i vackra färger! Om du har tur är din häst falukorvsfärgad, men tyvärr brukar hästar inte vara det, men det går bra endå. Hästen är då en livs levande blommig falukorv.
En sammanfattning av mina påkomster kan väl beskrivas med ETT...... Nä förästen.... TVÅ ord: Blommig falukorv!
 
KRAM nella
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0