Mount Klädorest

Hur mycket kläder man än har kan det bli oändligt jobbigt att välja vad man ska sätta på sig... Jag har nu ägnat den senaste kvarten av mitt dyrbara liv till att riva ut halva min garderob. INGET matchar det andra, och när det väl gör det kommer jag på att det kommer alldeles för varmt, eller ja, som jag personligen skulle uttrycka det "jag kommer bli varmare än en grillad macka på subway, med extra ost".
 
Mitt rum ser nu ut som en walk in closet (har alltid velat ha en sån!!), det enda är att hälften av kläderna ligger slängda på golvet, och andra hälften ligger i prydliga små högar på samtliga möbler...
 
Men tillslut hitta jag precis det jag behövde, och nu ska nästa dyrbara 35 minuter (JA; 35 min, de lät mycket bättre än 30!!) (ERKÄNN!!) ägnas åt att så prydligt och diskret som möjligt knöla tillbaks samtliga kläder i byrålådor, där de hör hemma!! 
 
Kram nella
(detta är alltså mitt svar till Mount Everest)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0