Kärt barn(katt) har många namn

Vår nya lilla katt, även känd som familjens gullegris, har fått för sig lite konstiga saker (som alla våra djur brukar...)...
 
Standardgrejer som kattungar brukar göra:
 
  • äta
  • sova
  • busa 
  • äta
  • sova
  • äta 
  • busa 
  • sova
osv...
 
Olles schema ser dock lite anorlunda ut:
 
  • äta
  • fisa
  • äta
  • fisa
  • äta
  • fisa
  • äta 
  • fisa
osv... det där kan hålla på i timmar...
 
I varje fall fiser han som en bulldoser (om sånna kan fisa...), det stinker till och med värre än mina förra converse, och det var illa vill jag lova!!! Hur som helst har han inte bara tilldelats det vackra namnet Olle, utan även Fisen och ibland Grisen (aka gullegrisen)
 
Jag upptäckte nämligen så sent som idag, att min lilla prinsesskatt har börjat grymta som en gris när man leker med honom!! En mycket besynnerlig symptom... Det är åtminstone gulligt!
 
Nämen när man talar om trollen, där är han ju, min egna lilla grumpy cat/fisen/olle/gullegris:
 
KRAM nella 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0