En detaljerad dag

Eftersom jag har lite slut på ideer för tillfället (känns mycket tomt), så kommer detta inlägg vara nåt så tråkigt som en mycket detaljerad (och nej, ni behöver inte läsa) "to do-list":
 
  • Åka till Blizz (nu)
  • Rida och mocka och allt sånt
  • Åka hem från Blizz
  • Åka till djursholm (vid 12.30)
  • Rida 
  • Åka hem
  • Ta de lugnt >.<
Kände att ni verkligen behövde veta precis vad jag ska göra idag, jag kan lägga in frukost, lunch och middag också om ni vill ;)
 
KRAM nella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0