NY SADEL!!

JIPPI!!!!!!!!!!!!! Äntligen en ny sadel!! Den e "smalare", snyggare å allmänt bättre!!!!!!!!!!! Ni skulle känt hur skön den e! den förra va ju luftpumpad, men den här 'är bomullsstoppad, inte ett dugg "stötig" elr ngt!!!!! I ♥ IT!
Så här gick da´n till:
Vera kom hem till mig, sen åkte vi till Blizzi. Då lastade vi honom i transporten, som vi lånat från Åsa å Kajsa i stallet. Sen åkte vi, de gick super bra! Sen kom vi fram, lastade av honom å ställde in honom i en box. Sen va jag å Vera uppe å kollade i butiken!! Sen va de dags att prova sadel, jag trodde att vi typ skulle behöva prova 5 st, men redan den 1:a kändes helt perfekt, så de vart den. De e så smart att men kan lämna byta ut sina sadlar där bara sådär!! 
Efter de gick jag å vera upp å shoppade, jag köpte ett JW shabrak å en super fin t-tröja, vera köpte ett par JW-byxor, å så fick hon en likadan T-tröjaq som jag å ett grönt glitterspö :)
Sen lastade vi å åkte hem!! De e så himla kul att vara på Mustang!!
<3JW schabraket, de e svart med silver-kant





Behöver DU höja ditt självförtroende?
2013-10-24 @ 12:01:38
URL: http://xn--hjdittsjlvfrtroende-nwb48ala.nu

Jippie! Vad trevligt med en ny sadel sådär på kvällskvisten! :-) Besök gärna vår hemsida för att boosta ditt självförtroende! Ha en trevlig dag så kanske vi hörs! /Pera på höjdittsjälvförtreonde.nu

Behöver DU höja ditt självförtroende?
2013-10-24 @ 12:01:41
URL: http://xn--hjdittsjlvfrtroende-nwb48ala.nu

Jippie! Vad trevligt med en ny sadel sådär på kvällskvisten! :-) Besök gärna vår hemsida för att boosta ditt självförtroende! Ha en trevlig dag så kanske vi hörs! /Pera på höjdittsjälvförtreonde.nu

Svar: Den var bra den hanna, har du kul ;)
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0