VEM kom på franskan?!?!?!

Någon här som kom på det franska språket, i sånna fall borde du passa dig noga, för jag ska stämma den psom gjorde det! JAG HATAR FRANSKA! Det är bara en massa konstiga, obegripliga bokstäver och apostrofer åt alla håll och kanter! Tex här:
 
Jag har för sjutton suttit HELA MIN LEDIGA TID DENNA DAG för att lära in denna fras i mitt huvud! Och då är det ca 30 till! Jag fattar inte hur lärarn bara gav oss 2 dagar på oss för den här läxan! Den är ju jätte svår ju! 
 
OCH man kan ju knappt uttala det! Stava som det låter människor! Och utomjordingar också för den delen! Och NEJ jag är INTE arg, bara en smula upprörd, trött, uppriven, urhålkad, uppäten och extremt irriterad, men inte arg!
 
KRAM en upprörd nella som har planer på att stämma grundaren till det franska språket!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0