Om 4 dagar smäller det!

Japp, tänk för att det gör det! Nämen om 4 dagar fyller jag 14! 13 känns pyttelite, typ som 3, men 14! De känns typ som 100! Jag är snart pensionär ju! Fast det skulle ju vara väldigt skönt att vara pensionär, tänk er, inga läxor, inga bekymmer, det enda man gör är att baka bullar och hänga på ica myran!
 
Super skönt ju! 
 
Nu sak vi se... Det är ca 18620 dagar kvar tills dess, vilket motsvarar 51 år! Så snart så! Fast jag har många saker att klara av tills dess:
  • Gå ut alla 100-tals skolor det finns
  • Skolavslutningen
  • Göra klart so-inlämningen som ska in till imorgon!!
  • Äta en Otto-strut på landet!
Och ja... x-antal grejer till! Kortsagt kan vi säga att jag har en lååååång att-göra-lista framför mig!
 
KRAM nella ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0