Klibbiga händer och mästertjuv!

Ellie skulle gå till optikern och prova linser, så jag och hanna passade på att ta en sneaky peak på leksaksaffären där jag hittade PRECIS vad jag sökte: en klibbig hand!
 
För er som inte vet hur det ser ut så kommer här en bild:
Jag gick och fantiserade om att jag skulle kunna bli stans nya mästerskurk med detta underbara fenomen! Jag menar man ser ju på bilden att den har hur bra klister som helst! 
 
När jag kom hem gick mina skurk-drömmar i kras, då min 20 kronors hand inte var tillräckligt klibbig för att kunna hålla stora föremål... MEN (här kommer det) man kan NÄSTAN hålla pennor! OMG!! Tror ni mig inte? Ni kan  till och med få bildbevis:
 
Annars kan man ju alltid sätta den på näsan, om man vill det förstås!
 
Dock kan man inte skriva med den, för då blir det såhär: mhjxzfgb kcddsbkjdet
 
Aja, den kan väl va bra å ha för framtida bruk, även om jag inte kan bli mästerskurk med den.... 
 
KRAM nella 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0