Det finns en sanning

Asså det här är ju läskigt! Mitt horoskop har stämt HELA veckan! Även igår, då mitt horoskop som sagt såg ut såhär:
 
Föräldrar får vara försiktiga eftersom det här är en olycksdrabbad dag för barn. Tänk dig för!

Visst, det var inte särskilt possitivt, MEN DET STÄMDE! Tillåt mig punktera "olyckorna":
  •  Detta kan man kanske inte riktigt kan kalla för en "olycka", mer en "tragisk förlust", aka "tragedi": Jag cyklade till skolan imorse, och då hade jag min gympapåse på styret, vi parkerade cyklarna i mörby c, vid våran favvo p-plats (aka en liten bänk)....

    Sen har jag INGET som helst minne av att jag fick med mina gympa kläder upp till skolan! Och nu är de spårlöst försvunna! Jag har varit och letat och frågat i mörby c, men ingen har sett dem! Men nu när jag tänker på att jag KAN ha ställt dem på bänken utanför mitt skåp, får jag en lätt déja vù känsla!

    Jag får ringa "Kalles mysterier" på barnkanalen och fråga om de sätt en blå påse med ett par svettiga gympa kläder i, ELLER så KAN jag sätta upp en sån där "gympa-påse efterlyses" någon stans i typ Tyskland, eller gud vet vad!

    TÄNK om det är Gud som snott den! Åtminstone måste ju hen (observera hen) veta var den är, eller kan hen inte hålla koll på alla människor och saker hen har skapat, i såfall skulle hen aldrig skapat det, och om hen inte hade skapat en massa onödiga mikrofibers halsdukar så kanske min gympa påse hade varit hos sin rättmätige ägare, aka jag! Snyft!
 
 
  •  När jag och mamma åkte hem från stallet, tändes helt plötsligt en varningslampa som löd: "motorprestanda nedsatt", och NEJ fråga mig inte vad det betyder! I alla fall började bilen/motorn/däcken/någonting som måste vara en bils inälvor (eller vad sjutton det heter) hacka och vi fick köra resten av hemvägen i 10 km/h, OCH det var motorväg!

    Inte det smidigaste man gjort om jag säger så... Den biten skulle tagit 5 minuter, den tog 20 minuter! DÅ går det långsamt!
 
 
Ja, så man kan väl säga att även detta horoskop stämde!
 
KRAM nella ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0