Blizz *kom*

Blizz här *kom*
Jag är en rebell *kom*
Som blogg-rapar nella *kom*
Eller vad ni ungdomar kallar det *kom*
 
Status *kom*
Jag är inspärrad i en box, omringad av x-antal hungriga huliganer *kom*
Aka mina boxgrannar *kom*
Alla är här av en och samma anledning *kom*
MASKAR (ett coolt "dudududuuuuuu"-ljud som gör det hela lite mer spännande) *kom*
 
Det är olidligt *kom*
Är jag den enda civiliserade mannen här inne? *kom*
Jag tror tyvärr det är så *kom*
Till höger om mig står.....ingen *kom* 
Hon hade tydligen inga maskar, så hon slipper stå inne! *kom*
 
Till vänster om mig har jag en bakutsparkande fotbollshulligan, direkt från hungergames! *kom*
Hon är helt galen *kom*
Tror hon ser mig *kom*
Falskt alarm *kom*
 
Mitt emot mig har jag.... Humle och Dumle *kom*
Nej förrästen *kom*
De heter ju Obbe och Pomme *kom*
De ser precis lika dana ut *kom*
Om jag inte börjat hallucinera, efter hela 30 min i fångenskap, och ser dubbelt! *kom*
De är i varje  fall VÄLDIGT stora, som dinosaurier *kom*
 
Ska försöka få kontakt med dem... *kom*
 
Nej, de är inne i sina egna små världar *kom* 
Hör inte mig *kom*
Stackars krakar, det är ju bara jag som är smart här inne *kom*
AAAAAAAAJ! Sjutton också! Jag körde upp huvet i krubban *kom*
Nu får jag en bula och kommer se ut som en enhörning *kom*
 
PINSAMT *kom*
 
Har varit här inne i 39 minuter och 14 sekunder nu *kom*
Börjar kännas i benen, de vill springa *kom*
 
Läget halft under kontroll *kom*
Tror jag klarar mig *kom*
Om inte, får ni väl skapa en ny buddah vid namn ZzilbTsuj som ni kan gå till och be, till minne av Agent Blizz 007, den tappraste av de alla! *kom*
Glöm inte att offra morötter och prinsesstårtor till honom *kom*
Jag tror Zzilb Tsuj gillar sånt faktiskt! *kom*
Väldigt mycket till och med! *kom*
 
Klart slut! *kom*
 
//Agent Blizz 007
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0