Hon som spräcker glas

Ja, för er som inte märkt har min skola en såkallad "miljödag" imorgon. Vi har fått välja ett första, ett andra och ett tredje-val. Jag valde då 1. Zumbapass (yolo) 2. Miljölogotyper (eller något) 3. Ekologiska fotavtryck. 
 
Idag har vi fått reda på vad vi ska göra, och av någon konstig anledning lyckades varken jag eller eline få något av våra val. Nej, gissa vad vi fått: MILJÖSÅNGER! Och vi är de ända 7:orna på den! VI ÄR HELT ENSAMMA! 
 
Nej, jag tycker synd om skolans fönster om jag ska sjunga miljösånger, de kommer spricka så där som i scooby doo, phineas och ferb och allt vad det heter! 
 
Å andra sidan så vore det ganska coolt, för en viss lärare har berättat för alla klasser att de bjudit in både "press och media", och de skulle ju vara ganska coolt att bli känd som "hon som spräcker glas med bara rösten", och det vore ju inte helt fel!
 
KRAM nella (som aaaaldrig bloggar >.<)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0