Google translate - hiss elr diss

Nu tänkte jag snacka om ett ämne som jag gillar skarpt - google translate.
 
Alla säger att man ALDRIG ska lita på de, och så vidare, men jag ska faktiskt tala om att de är google translate som har hjälpt mig igenom alla svåra franska läxor! Och de har väldigt väldigt ofta blivit helt korrekt ska jag tala om! 
 
Näe, stor hiss till google för att de upfann denna underbara sida som gör mitt liv så många 1000 gånger lättare att leva! (elr åt minstone alla 1000 språkläxor att klara av...)
 
 
Kram Nella
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0