Hejdå Ragnar!

Höhö, jag har liksom glömt bort att blogga (vi säger att bloggen tog sommarlov), men nu när skolan börjar blir det bättre, jag lovar! ;)
 
I varje fall så är det här en mycket ledsam dag, jag har sagt farväl till en mycket nära..... vän..... Därför vill jag hålla ett värdigt farväl-tal till honom här på bloggen, tillåt mig pressentera de vaktraste talet ni någonsin fått ta del av!
 
Vi har levt tillsammans under hela mitt (våra) liv.
Du har suttit där i hörnet som en tyst liten ängel.
Du fanns alltid där för mig. 
Du var stark, in i det sista. 
Och även fast jag aldrig sagt det förr, så menar jag det verkligen!
Jag älskar dig; Mjölktanden Ragnar
 

Ja, vadårå, Ragnar var en mjölktand, en mycket snäll sådan, och även fast det hemska trollet (aka tandläkarn) tog till med de vassaste vapen, för att brutalt slita bort dig från rötterna, höll du dig ihärdigt kvar en hel timma! Du var stark även fast de inte räckte hela vägen...
 
Farväl Mjölktanden Ragnar! 
mamsan
2013-08-20 @ 07:32:58

Jo! det tog sin lilla tid...att bli av med tanden, men du var jätteduktig hos tandis.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0