Eline

Eline har jag känt sen vi var 6 år, på lågstadiet gjorde vi mkt tsm, och hade alltid superkul!  Vi gick på samma dans och gjorde imprinsip nästan allt tsm! (Om man bortser från vår lilla insident, elli, you know wat I mean... ;) Hehe, sen började vi mellanstadiet och hamnade i olika klasser... Tyvärr gled vi ifrån varann lite :´( Men nu när vi börja 7:an, kom vi i samma klass, YES! säger jag bara. Så nu har vi hittat tbk till varann igen, WEHOO!! ♥
 
E n rolig person! :)
L ol!
I nteligent (de e bra om man sitter brevid dig på t.ex. matten)
N ahahaahahaa!!
E ntusiastisk, haha!
Ellie
2012-09-29 @ 20:10:52

När jag tänker på vår lilla incident som inte var så liten då börjar jag gapskratta. Att man kunde bli så arg!! Hihi :D Är också jätteglad att vi kom i samma klass och hittat tillbaks till varandra igen. Du är en så himla snäll kompis <333

Svar: Haha, jaa, de e lite komiskt!!!Hehe, tack! Du me! <3
Nella Linder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0