Suuuuuper söta

Sry för extremt dålig uppdat. men jag har mina små ursäckter... hehe, nu kommer iaf några urgulliga djur ;)
:-*
"Jag såg den, jag är säker på att jag såg den!"
"BRUMM, BRUMM"
"Kan någon hälla upp mer te"
 "Snart så..."
"Jag sitter lite fast här, ngn som har en tass över?"
"GÄÄÄÄÄSP, är det inte sovdags snart?!"
"Klappa händerna när du är riktigt glad..."
"Nu va årets matförråd fixat"
"Nams, man måste ju slicka i sig de sista av den goda maten"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0