Lottaträning, JIPPI!!!!!!

Alla platser till träningen för Lotta va tagna! Men Lotta tyckte att jag å en annan tjej kunde rida tsm, så nu fick jag va me ändå!!! JIPPI!
Såhär kmr min dag se ut:
  • Kl.12: Vera kmr
  • Typ kl.16.30: Vi åker till Blizzi
  • Kl.19 Lottaträning
  • Kl.20 Åka hem, sova hos Vera, Jippi♥
Hajdå!
Hanna
2012-06-28 @ 19:46:31

Heej P :) <3 Saknar dig!! Ghaa kom någon gång ;) :P Började måla på stolen idag, du mst komma och hjälpa mig innan hela gräsmattan blir grön juu! <3 ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0