Tråkigt!

Idag har jag haft tråkit, skulle iväg först till Karlskrona å köpa en present till hannas mamma som fyller år idag, å sen skulle jag å min familj till hannas mammas "fikabjudning".
Men så klart lyckas klantskallen jag få huvudverk, ont i magen å kräkas, USCH!! Så jag har snällt fått ligga hemma å sova medans resten av familjen va på fest :(
Aja, nu mår jag mkt bättre, fast fick inte cykla med mamma bort till Blizzi :( Nu e jag HUUUUUNGRIG!!!!!!!! Hejdå, ska snart äta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0