Gästblogg av haniiz

Tjooo! :D
Nella är ju i Indien (om det nu var någon som hade missat det...) så jag ska gästblogga liite :D
Jag heter Hanna och går i Nellas paralellklass. Vi gick i samma klass i sexårs till trean men sen i mellanstadiet hamnade vi i olika klasser :/ och samma sak nu på högstadiet. Men det går bra ändå :D
Här är jag -> 
 Hehe jag använder den bilden överallt...
Förut så hade jag och Nella en blogg tillsammans men det slutade med att ingen orkade blogga på den men här är den iallafall ------> hanella.blogg.se
Dock kommer det upp inlägg däribland när jag trycker fel. För jag har min e-postadress på båda bloggarna så det blir lite fel ibland... :D Min blogg heter iallafall ------> haniiz.blogg.se (alltså med två i:n och ett z)
Idag ska jag först bara vara hem lite sådär forever a sten. (Wiiiiiiiilmaaaaaaaa)
Och sen så ska jag hem til Wilma och sova där. Wehåå
Aja, kommer nog iallafall göra ett till inlägg innan Nellson kommer hem från Gooooooooooaaaaaa men nu måste jag nog sluta blogga för det spårar...
Hejdå!! Avslutar med en bild på mig och Nella. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

justblizz.blogg.se

OBS! Bloggen innehåller spår av humor. Läsare med flumm-allergi hänvisas vänligen att klicka ner sidan, då ej försäkringen täcker dödsfall vid läsning. Jag hoppas med största allmänhet att ni får tabletter, så ni kan titta in igen utan röda kliande bölder och spännt näshår. Tack för mig!

RSS 2.0